Monday, December 11, 2006

First Professional Contract / Prvi profesionalni ugovor

Napokon je i taj trenutak dosao! Ove nedelje trebao bih, nadam se, da potpišem prvi profesionalni ugovor sa nekim domaćim klijentom. U pitanju su ilustracije pevača predstave tipa američkog vodvilja (pevanje, kabare) u stilu postera za holivudske filmove, iz njegovog zlatnog perioda (50-te i 60-te). S obzirom da sam, za skoro sedam godina poluprofesionalnog rada na polju grafickog dizajna i ilustracije, sa domacim klijentima uvek imao "polulegalnu" relaciju, sa plaćanjem striktno u keši, ovo mi mnogo znači kao prvi korak ka nekom sigurnijem, profesionalnom stanju stvari. Da ne moram da se mislim kako će me neko "zavrnuti" za veliki deo

honorara i nestati. A što je najsmešnije to mi se dešavalo samo sa najbogatijim klijentima.Izgleda da ,u ovoj zemlji, zaista najbrže do para dolaze oni koji su se davno rastali sa svojim moralom i obrazom. Ali to ne mogu da menjam, barem još ne.


___________________________

Finally, that moment has arrived - I'm signing first professional contract with local client. After almost seven years of working at the level which is in no way professional i finally made to this level, where i won't have to worry about being paid for something I've done and delivered to the client. The contract is for the series of illustration which will be used for posters, invitation cards and programme for 10 cabaret, vaudeville style plays. Illustrations will be portraits of actors/singers and will be done in style of movie posters from Hollywood's golden era (50s and 60s). In couple of days I'll be posting first one, i think...


2 comments:

Maja Veselinovic said...

hej milose, cao!
malopre sam na zoni videla tvoje nove ilustracije te svratih ovde (lakse mi je tako, nego sa zone) da ti kazem da su odlicne! zive su, snazne, sveze... jednom recju drugacije! naravno, nisu sve istog kvaliteta, a verujem i da si ti toga svestan...medjutim, daleko je to od, kako napisa neko na forumu, stagnacije. ovo kazem jer sam pogledala i tvoje starije radove... mislim, napredak je ocigledan.
no, da ne duzim mnogo, cestitke na ugovoru, svraticu opet da vidim kao ti ide :-)

pozdrav,
maja

Arhitekta said...

Hvala na komentaru. Znachi mi dosta, jer se ponekada osecam kako me vishe postuju i vole neki ljudi preko x,y okeana nego moji zemljaci